• Uw organisatie verandert, verandert CRM mee?
  • Bedenken, bouwen & beheren
  • Be smart en houd je CRM systeem snel, veilig & up-to-date
  • Doeltreffend CRM beheer is essentieel

Al ruim 25 jaar houd ik mij met veel plezier bezig met sales en marketing en de mogelijkheden die dat biedt voor bedrijven. De laatste 15 jaar is CRM daar een steeds logischer en belangrijker onderdeel van geworden. Zodoende ben ik in 2007 begonnen om vanuit Zinnovation klantgericht werken naar een hoger niveau te tillen bij diverse bedrijven. Ik vind dat bijzonder interessant en zeer uitdagend omdat dit zoveel meer te bieden heeft voor onze klanten.
Genieten zit in mijn genen en ik geniet nog elke dag van een goed gesprek, het overtreffen van een verwachting en het motiveren van ons team. Wilt u een goed gesprek voeren over uw CRM omgeving? Ik denk graag met u mee over de mogelijkheden.

petrahagemeijerhelenedebruijnfotografie8214 kopie 2 400px