• Uw organisatie verandert, verandert CRM mee?
  • Bedenken, bouwen & beheren
  • Be smart en houd je CRM systeem snel, veilig & up-to-date
  • Doeltreffend CRM beheer is essentieel

Het ondersteunen van klanten en het overtreffen van hun verwachtingen zit in mijn natuur en daar word ik een gelukkig mens van. Ik ben in 2007 begonnen bij Zinnovation als functioneel beheerder en ik heb op deze manier bijna alle facetten van CRM wel meegemaakt. Implementaties, oplossen van problemen, inrichten van omgevingen, analyses maken, noem maar op. Die ervaring kan ik nu in mijn rol als senior technisch consultant goed gebruiken om mijn collega’s aan te sturen. CRM ‘leeft’ en veranderd regelmatig mee met de eisen en wensen van een bedrijf. Om mee te mogen denken met onze klanten vind ik geweldig maar om ze op voorhand al te kunnen adviseren is nog mooier.

Zinnovation Marceljuli2015001 2a 400px